استراتژی های سازمانی
استراتژی های سازمانی
- استراتژی های بلند مدت اکتیو:
- رویکرد متمرکز برنوآوری و خلاقیت
- افزایش بازدهی و مدیریت بودجه احتمالی
- افزایش سرمایهگذاری در بازاریابی دیجیتال
- توسعه بازار توزیع و مصرف
- کشف بازارهای نوظهور
- تجارت الکترونیک
- توسعه CRM ، مشتری مداری، باشگاه مشتریان و پاسخگویی شبانهروزی
- جذب و توسعه نیروی مستعد، خلاق و متخصص
ماموریت سازمانی:
- افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق شناسایی و برآورده سازی نیازمندی آنها و ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات
- افزایش میزان دانش و آگاهی و توانمندسازی کارکنان بهعنوان با ارزشترین سرمایههای سازمان
- افزایش سطح کیفیت محصولات تولیدی
- بسترسازی مناسب جهت استفاده بهینه از منابع و افزایش بازدهی تولید
- جلوگیری از وقوع آسیب، رویداد و کاهش بیماریهای شغلی و نیز تبعیت از قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت حرفهای مرتبط
- پیشگیری، کنترل و کاهش آلایندههای زیستمحیطی و پیروی از قوانین و مقررات زیستمحیطی مرتبط
- افزایش سهم شرکت از بازارهای داخلی و خارجی